راهنمای خرید از سامانه خرید و فروش باسلام
نوشته شده توسط : مژده

خرید کردن همیشه باعث فراموش کردن غم ها و سرگرم کردن ما می شود اگر این خرید اینترنتی هم باشد خودتان باید فکر لذتش را بکنید. خرید اینترنتی مشکلات و اتلاف وقت خرید حضوری را ندارد و به همین دلیل خیلی از افراد به این نوع خرید علاقه مند شده اند. برای مثال اگر به دنبال خرید یک کیف یا مواد غذایی مد نظرتان مانند زعفران هستید با مراجعه به فروشگاه انلاین باسلام صدها محصول توسط برند ها و فروشنده های مختلف را مشاهده خواهید کرد و چی از این بهتر که بدون ماندن در ترافیک با نشستن در خانه به وسیله لپ تاپ می توانید صدها محصول متنوع را مشاهده کنیم؟

در راهنمای خرید از باسلام باید گفت که شما می توانید حتی اقدام به ایجاد غرفه برای خود کنید. در اصل شما با ایجاد غرفه در باسلام به راحتی می توانید در خانه کسب درامد کنید. در اشنایی با نحوه خرید از باسلام با گزینه های مختلف و متنوعی مانند ایجاد غرفه, اعتبار هدیه, تخفیف ها و ... مواجه می شوید. اگر دوست دارید شما هم یک غرفه انلاین داشته باشید و هر چه زود تر به کسب در امد برسید کافیست روی گزینه ایجاد غرفه کلیک کنید تا راحتی و رفاه را با باسلام تجربه کنید.

با سلام

 

هدف سایت با سلام

مسئله ای که چند شنبه بازار باسلام روی آن تمرکز کرده است ارائه کردن محصولات روستاییان و شهرستانی ها در وب سایت برای فروش است. سایت با سلام با این کار یک راه درآمدزایی مناسب برای قشر پایین مردم ایجاد کرده است. از طرفی خرید این محصولات به علت قیمت پایین تر و کارایی مناسب بسیار بصرفه هستند و کمک شایانی به کسانی می کنند که بودجه کافی برای برخی خرید های خود ندارند. در این راستا کد تخفیف با سلام برای بهره مند شدن از کد تخفیف basalam و ثبت تجربه ایده آل از خرید با سلام یک راه حل مناسب محسوب می شود.

 

آموزش خرید از باسلام در چند دقیقه

خرید انلاین از غرفه ها یا فروشنده های باسلام بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد چرا که این فروشگاه اینترنتی با نظم و ترتیبی مثال زدنی محصولات خود را دسته بندی کرده است و در عرض چند ثانیه می توانید محصول مد نظر خود را به راحتی از بین هزاران محصول پیدا کنید. در آموزش خرید از باسلام با کد تخفیف باسلام همان طور که در عکس پایین می بینید علاوه بر دسته بندی در تب ها فروشگاه باسلام گزینه های دسته بندی شده ای را هم در سایت خود قرار داده است که با کلیک بر روی هر کدام به دنیای از محصولات باکیفیت و قیمت مناسب رو به رو می شوید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: